5 intrebari pe care sa ti le pui inainte de a inchide un site

5 intrebari pe care sa ti le pui inainte de a inchide un site

Foarte multi specialisti vorbesc despre cum sa procedezi ca sa-ti deschizi o pagina sau sa-ti transformi site-ul actual, intr-unul profesional. Insa, nimeni nu-ti spune ce sa faci atunci cand ai decis sa-l inchizi. Pare ca decizia e deja luata si ca nu mai e nimic de facut, nu-i asa?

Ei bine, noi consideram ca oricine merita a doua sansa. Inclusiv site-ul tau care ar putea in cele din urma sa-ti ofere lucrurile pe care ti le doresti de la acesta. Iar pentru asta este esential inainte de toate sa-ti pui o serie de intrebari relevante.

Ti-ai optimizat pagina SEO?

Lipsa optimizarii SEO este unul dintre motivele pentru care cele mai multe pagini nu se bucura de o vizibilitate pe masura asteptarilor. Si, este perfect normal. In mediul online exista nenumarate pagini care au un profil similar, iar SEO poate face diferenta. Poti castiga timp apeland la Mogu.ro, o agentie prin care orice pagina poate fi optimizata cu usurinta astfel incat, in cele din urma, pagina ta sa se poata diferentia cu usurinta de celelalte.

SEO pe cont propriu sau cu ajutorul unor specialisti?

Daca ai incercat deja sa investesti in SEO, dar nu ai fost multumit de rezultate, nu strica sa intrebi si cum a decurs intregul proces. Atunci cand vrei sa implementezi multe strategii ce tin de optimizare exista riscul sa omiti anumite aspecte, dar si sa implementezi anumite lucruri in mod gresit. Acesta poate fi si motivul pentru care anumite lucruri nu decurg asa cum ai sperat. Iar drept solutie, poti apela la specialisti in optimizare SEO sau intr-o agentie seo cu reputatie si experienta pe piata, care sa-ti vina in ajutor sa reiei de la zero intregul proces si sa va concentrati impreuna pe lucrurile cele mai potrivite.

Ai investit in promovare de calitate?

Lipsa promovarii sau promovarea incorecta poate desemna in mod corespunzator un impact necorespunzator sau sa determine zero interactiuni. Cand colaborezi cu o agentie, specialistii vor fi atenti si la acest aspect si-ti vor face recomandari potrivite, in limita bugetului disponibil. Iar promovarea de calitate poate insemna multe lucruri, de la advertoriale SEO, pana la link building, reclame video, fotografii de top care sa atraga atentia si care sa fie optimizate ulterior din punct de vedere al marimii. Cauta raspunsul la aceasta intrebare si afla care e urmatorul pas pe care ar trebui sa-l faci!

Cate metode de promovare ai incercat?

Acum ca stii ca promovarea unui site este un proces complex, te poti intreba inclusiv daca ai facut toate incercarile posibile si daca te-ai axat doar pe un anumit tip de promovare. De exemplu, daca vei publica doar doua advertoriale platite pe doua site-uri alese in functie de numele sau numarul de abonati, aceasta cantitate poate fi insuficienta ca sa-ti cresti vizibilitatea. O alternativa ar putea fi publicarea de articole intr-un numar mai mare si cu o frecventa mai crescuta. De altfel, daca ar fi sa analizam si retelele de Social Media, prin care te poti promova eficient, acestea ar putea nevoie la randul lor de optimizare. Stabilirea unui calendar de postari, realizarea de reclame cu parametri diferiti sau cresterea calitatii continutului, sunt doar cateva lucruri demne de incercat.

Ti-ai analizat competitia? Cu ce vii in plus?

Si nu in cele din urma, chiar daca accentul cade pe pagina proprie, nu ar trebui sa omiti si analiza competitorilor din domeniul tau care, prin toate actiunile lor, reusesc sa ajunga mai usor la public. Gaseste elementul care te diferentiaza si stabileste care sunt actiunile pe care le poti intreprinde ca sa treci la urmatorul nivel.

Iar lista poate continua. Asa ca noi te sfatuim sa iei toate aceste aspecte in considerare si sa-i mai dai o sansa paginii tale.