Un dozator de apa este un echipament care isi dovedeste utilitatea in orice imprejurare, asa cum vei vedea in continuare in acest articol, in care vorbim despre importanta instalarii unui astfel de dispozitiv intr-o sucursala de banca. Aceste unitati sunt, pe langa farmacii si sediile organizatiilor de jocuri de noroc, printre cele mai intalnite pe teritoriul tarii noastre, ceea ce inseamna ca o mare parte din populatie le frecventeaza. Din motivul respectiv, in calitate de administrator al unui astfel de spatiu, trebuie sa te gandesti la nevoile celor care ii calca pragul.
1. Un dozator de apa rezolva o nevoie stringenta, in cel mai simplu mod. Setea este una dintre cele mai urgente si neplacute senzatii pe care le poti experimenta, mai ales daca aceasta se prelungeste. Un dozator de apa, precum cele de la H2On, care contin o apa microbiologic pura si netratata, rezolva aceasta problema in cel mai simplu mod posibil: rapid si gratuit. Mai mult decat atat, in cazul in care clientii sau angajatii bancii au nevoie doar de o gura de apa, spre exemplu pentru a-si limpezi gatul, acestia nu trebuie sa paraseasca sediul unitatii si sa-si achizitioneze o sticla intreaga, ci vor folosi respectivul echipament, in numai cateva secunde;
2. Un dozator de apa poate face diferenta, in zilele caniculare. Chiar si intr-o epoca in care majoritatea platilor si tranzactiilor pot fi efectuate online, cozile din sediile bancilor din Romania sunt de notorietate. In dupa-amiezile de vara, in care temperaturile pot atinge valori chiar si de 40 de grade Celsius, un pahar cu apa rece de la dozatorul din sucursala poate face diferenta pentru o persoana aflata, spre exemplu, in pragul lesinului. Asta cu atat mai mult cu cat, asa cum am mentionat anterior, unitatile bancare pot fi destul de aglomerate, iar publicul tinde sa fie unul de varsta a doua spre a treia, mai putin familiarizat cu posibilitatea efectuarii operatiunilor pe internet.
3. Un dozator de apa „umanizeaza” banca si personalul acesteia. Acest argument, care poate parea surprinzator la prima vedere, este cat se poate de plauzibil, daca tinem cont de faptul ca bancile si angajatii lor nu se bucura deloc de simpatie in randul populatiei de rand. Mai degraba, oamenii considera aceste unitati un „rau necesar”, la care apeleaza doar atunci cand au nevoie. In schimb, prin montarea unui dozator de apa in incinta sucursalei, clientii vor realiza ca sunt respectati si se tine cont de nevoile lor.
H2On, apa premiata international, livrata in aceeasi zi
Compania H2On, premiata trei ani consecutiv de International Taste Institute din Bruxelles (Belgia) pentru calitatea apei sale, livreaza bidoane de 19 litri in aceeasi zi, la domiciliu sau la birou, la nivel national. Mai mult decat atat, transportul este gratuit si nu exista o comanda minima. In plus, pe langa bidoanele propriu-zise, se pot comanda si accesorii, precum pahare din plastic ori carton. Astfel, singura grija, pe langa asigurarea unei cantitati zilnice suficiente pentru toti angajatii si clientii bancii, ramane igienizarea dozatorului, care trebuie efectuata la fiecare 4 luni (plus o igienizare completa anual).